19 May 2010

dakwah dan pengurusan

assalamualaikum salam sejahtera kepada semua pengunjung dan terima kasih kerana mengunjungi ke blog saya yang sederhana ini.

rasanya sudah lama tidak menulis blog ini.ok kali ini saya ingin kongsilah sedikit dengan anda,alhamdulilah sudah pon saya masuk dan mula kuliyyah baru di singapore ini.dan rasanya hari pertama agak kaku hahaha almaklum...dah lama tinggalkan heehehe oklah 2...refresh......so kali ini saya perlu lebih fokus dan kuat semangat :).

bidang dakwah ini kalau dikaji memanglah terlalu luas skopnya....perlulah di sentiasa rajin2 kan diri untuk mengkaji :)hmmmm doakan yang terbaik ye teman2 semoga saya dapat menjalankan pengajian saya selama 3 tahun stgh insya allah amin.doa restu keluarga dan kawan2 amatlah saya hargai...

dengan itu...setakat itu sahaja dapat saya coretkan di sini....semoga berjumpa lagi di coretan yang seterusnya :) wassalamualaiakum warahmatullah :0
Yang Tulus & Ikhlas :

No comments:

kumpulan feelhoney-sekadar lelaki biasa

hayati lirik ini

mengemis kasih-raihan (hayati bersama)