15 November 2010

FEnomena Maher Zain

Assalamualaikum,agak sekian lama tidak update blog ini.....namun alhamdulilah diberi peluang dan masa untuk saya kongsi dengan anda para pengunjung dan terima kasih kerana sudi menziarahi blog sederhana saya ini.

kali ini saya ingin kongsi dengan anda sedikit mengenai artis antarabangsa yang memang tidak asing lagi yak ni maher zain....yang popular dengan lagu INSYA ALLAH,BARAK ALLAH dan lain-lain lagi.

kalau anda perhatikan di ruangan facebook,sudah ada beberapa negara telah menjadi fan club bagi maher zain.antara yang paling popular yaitu maher zain malaysian fan club(mzm-fc) kemudian di susuli dengan beberapa fan club dari negara yang lain.

Baru-baru ini singapura sudah mula berani untuk mengadakan fan page istimewa khas buat WARGA singapura tidak kitra dimana jua mereka berada .alhamdulilah dengan sokongan dan bantuan dari teman-teman dari MZM-FC alhamdulilah tertubuhnya fan page maher zain singaporean fan club :).

dan seterusnya kepada anda yang dari singapura khususnya ingin mengetahui perkembangan terkini kedatangan maher zain terutama peminat dari singapura  anda boleh terus layari ke fan page mzs-fc dan juga boleh dgrkan www.cahayafm.net untuk keterangan lanjut bersama dj miftah.

dengan itu.setakat ini saje,,,,,ehehehe bertemu di lain warkah ;)

wassalam...........
Yang Tulus & Ikhlas :

No comments:

kumpulan feelhoney-sekadar lelaki biasa

hayati lirik ini

mengemis kasih-raihan (hayati bersama)