25 March 2010

sekalung budi buat teman-teman & membuka lembaran baru dalam hidupku

salam sejahtera buat semua para pengunjung yg mengunjungi blog saya ini.kali ini saya ingin kongsikan bersama anda kenangan saya bersama rakan-rakan di Kuis.rasanya bagaikan sekejap sahaja bersama dengan teman-teman terurama sekali housemate saya :).saya akan berpisah dengan mereka dan akan meninggalkan KUis .saya mohon doa restu dari rakan-rakan untuk mendoakan kejayaan saya dalam pembelajaran saya.insya allah saya akan menyambung pembelajaran saya di negeri sendiri.

Tidak lupa juga saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada lecturer yang telah memberikan ilmu yang agak banyak dan berfaedah kepada kami .dan juga saya harap teman-teman sekuliah dengan saya ijazah sarjana muda syariah dan undang-undang dapat meneruskan perjuangan sebagai mahasiswa islam yang terbaik bila keluar nanti insya Allah amin.

mulai april 2010,saya akan memulakan kuliah baru dalam bidang ijazah sarjana muda dakwah dan pengurusan dan juga akan menjadi seorang pendidik..doa dan sokongan dari anda amat-amatlah saya hargai untuk saya meneruskan kehidupan yang penuh pancaroba.

dengan itu nampaknya sehinggA di sini sahaja saya dapat coretkan di blog ini.sehingga berjumpa lagi dicoretan yang seterusnya :0




Yang Tulus & Ikhlas :

No comments:

kumpulan feelhoney-sekadar lelaki biasa

hayati lirik ini

mengemis kasih-raihan (hayati bersama)