24 March 2010

selamat tinggal Nasyidfm .......dari Miftah

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung....rasanya dah lama dah tak update blog...almaklum....terlalu 'rajin' heheh.ok lembaran baru 2010 dah 3 bulan lebih masuk tahun 2010....macam2 perkara baru berlaku baik yang gembira dan sedih....waalau apa-apa pun kita harus menjalankan kehidupan seperti biasa....life must go on...heheeh..

ok .....memandangkan ramai yang tertanya2 saya semenjak kebelakangan ini adakah benar saya sudah berhenti dari nasyidfm?ia...jawapan nya ialah benar ......sudah tiba masanya saya mengirak langkah sendiri.....dan memberi peluang pada yang lain :).namun perjuangan saya untuk mengukuhkan industri nasyid saya akan tetap sokongnya :).saya akan tetap meneruskan dj dan inilah merupakan minat saya...saya harap teman2 di luar sana dpt mendoakan kejayaaan saya.dan juga terima kasih kepada pndgr2 dan teman2 yang tidak putus-putus mmeberikan kata semnagt kepada saya terima kasih banyak2...kalau jumpa di luar jangan lupe tegur :)

oklah saya rasa itu sahaja yang dpt saya coretkan di sini....berjumpa lagi di posting akan datang :)
wassalam...
Yang Tulus & Ikhlas :

No comments:

kumpulan feelhoney-sekadar lelaki biasa

hayati lirik ini

mengemis kasih-raihan (hayati bersama)