19 June 2010

Allah mengujiku......air mata yang terus mengalir.............

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,salam sejahtera dan selamat mengunjungi ke blog sederhana saya ini.kali ini saya ingin coretkan dan saya ingin kongsi sedikit tentang diri saya ini.

sesungguhnya Allah maha adil dan maha Berkuasa.bagi setiap hamba di dunia ini tidak dapat mya mengatasi kekuasaan Allah dan juga pada diirku ini.Aku tidak mengerti mengapakah hati ini sukar untuk melupakannya namun ya Allah ku tidak berdaya untuk melupakannya....ya allah...............ku tidak mengerti apakah silap dan salah ku selama ini......ya allah sekiranya aku yang bersalah maka hukum lah diriku ini.................

ya Allah jika sekiranya ia tercatat bagi diriku,maka dekatkanlah hatinya denga hatiku ........ya allah amin...
akhir kalam,demikianlah coretan hati saya untuk kali ini.......semoga berjumpa lagi waalaikumsalama...
Yang Tulus & Ikhlas :

No comments:

kumpulan feelhoney-sekadar lelaki biasa

hayati lirik ini

mengemis kasih-raihan (hayati bersama)