04 June 2010

rancangan cahaya nasyid di radio online serifm

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung,terutama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang mengunjungi blog sederhana saya ini.alhamdulilah diberi keizinan untuk saya coretkan artikel pada kali ini.

alhamdulilah pada malam ini saya rasa bersyukur kehadarat ilahi dan juga para pendengar yang telah memberikan sokongan dalam rancangan cahaya nasyid terbitan saya sendiri di serifm.dan dalam jangkaan beberapa bulan sudah mendapat sambutan yang baik dari pendengar mahupun dari yang tidak begitu minat dengan nasyid.

berkat usaha dan doa kalian yang tidak putus dan sokongan kalian yang tidak putus membuatkan saya untuk terus berjuang meneruskan memutarkan lagu-lagu2 kerohanian di samping itu juga lagu-lagu mendidik jiwa ke radio yang biasa.walau pun beberapa hari ini saya hadapi dengan masalah kesihatan dengan suara saya yang serak tetapi atas dorongan teman-teman semua membuat kan saya begitu semangat untuk meneruskan ;perjuangan ini.

ala kullli hal syukran pada semua,dan tahniah pada serifm.dengan itu saya akhir kan coretan saya ini dengan kata mulia 'assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh'


Yang Tulus & Ikhlas :

No comments:

kumpulan feelhoney-sekadar lelaki biasa

hayati lirik ini

mengemis kasih-raihan (hayati bersama)